Våra köpvillkor

Vårt mål - nöjd kund

Vårt främsta mål är att du som kund blir nöjd med ditt köp av de varor och tjänster vi har levererat till dig. Av den anledningen har vi skrivit ned bra och tydliga villkor här på vår hemsida för att undvika eventuella missförstånd eller oklarheter. Kontakta oss om du har några funderingar eller oklarheter.

Här på sidan kan du läsa ett kortare utdrag av de sidor du hittar i menyraden till vänster (längst ned i mobilen).

Varje vara och tjänst anges med pris inklusive moms. Betalningsvillkoren framkommer i våra affärsförslag, odererkännanden och fakturor.

Vi har gjort det enkelt för dig genom att dra av rutavdraget direkt på fakturan. Dock ligger det på ditt ansvar som kund att ha koll på om du har möjlighet att utnyttja rotavdraget. Följaktligen ber vi dig att kontrollera att du dels har rätt till rotavdraget och att dina uppgifter stämmer för att vi ska kunna göra en ansökan hos Skatteverket.

Här har vi samlat information om vad som ingår och inte ingår i våra tjänster samt vad du behöver göra innan den dagen tjänsten levereras. Läs noga igenom villkoren för tjänsterna och kontakta oss i god tid innan om du har några funderingar.

Frakt och leveransvillkoren framkommer normalt sett i ordererkännandet.

Du har 14 dagars ångerrätt enligt konsumentverkets riktlinjer. Läs mer på sidan om ångerrätt om vad som gäller och hur du ångrar ditt köp.

Vi hänvisar till tillverkarens garantivillkor. Tänk på att garanti ligger utöver det som gäller i konsumentköplagen och köplagen.

Ibland kan saker och ting gå fel. Det kan bero på ett tillverkningsfel, att vi har gjort något fel, slitage eller handhavandefel. Läs igenom användarmanualen noga innan du kontaktar oss för en reklamation.

Övrigt

Vi hänvisar till konsumentköplagen, köplagen och konsumenttjänstelagen om inget annat anges på vår hemsida.